Küresel konaklama bölümünün öncü markası Accor, Türkiye’nin turizm ve konaklama kesimindeki geleceğini şekillendirme konusundaki kararlılığını, 11 Şubat 2025’te Swissôtel The Bosphorus İstanbul’da düzenlediği itibarlı bir davetle pekiştirdi. Bu özel aktiflik, stratejik iş ortakları, iş dünyasının önde gelen isimleri ve Accor’un ödüllü sadakat programı ALL üyelerinden oluşan 400’ün üzerinde seçkin konuğu bir ortaya getirerek inovasyon, stratejik büyüme ve güçlü iş birliklerinin kutlandığı bir geceye mesken sahipliği yaptı.
Bu özel gece, Accor’un Türkiye’deki en son gelişmelerini sergilemek için dinamik bir platform sundu. ALL programına yapılan yenilikler, özel kampanyalar ve sürdürülebilir büyüme odaklı yeni projeler tanıtılarak Accor’un bölümdeki liderliği bir sefer daha vurgulandı. Birebir vakitte, şirketin Türkiye’deki muvaffakiyet dolu yılı da onurlandırıldı ve kümenin bölgedeki güçlü pozisyonunu daha da pekiştirildi.
Accor Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Bölgesi Ticari Pazar Stratejisi Lider Yardımcısı Mark Flower, Türkiye’nin süratle büyüyen turizm bölümüne dikkat çekerek şunları söyledi: “Türkiye, Accor için stratejik bir büyüme merkezi. 2025 yılına kadar Türkiye’nin 70 milyondan fazla milletlerarası ziyaretçiyi ağırlaması bekleniyor ve turizm dalı her geçen yıl daha da genişliyor. Bu büyük potansiyel, Accor için değerli fırsatlar sunuyor. Çeşitli lüks, lifestyle, premium, orta ölçekli ve ekonomik markalarımızla her çeşitten gezginin beklentilerini karşılayacak bir portföye sahibiz. Stratejimiz sadece otel sayımızı artırmak değil; sürdürülebilir ve stratejik büyümeyi sağlamak, güçlü iş birlikleri geliştirmek ve konuklarımıza ve iş ortaklarımıza gerçek bir bedel sunmaktır.”
Flower ayrıyeten Accor’un sadakat programlarına ve iş birliklerine verdiği ehemmiyeti de vurguladı. ALL Meeting Planner ‘Let’s Make It’ kampanyasının devam edeceğini duyurarak, iştirakçi otellerde yapılan rezervasyonlarda ALL üyelerinin iki kat ödül puanı kazanabileceğini ve konaklamalarda %10’a varan özel indirimlerden faydalanabileceklerini belirtti. Ayrıyeten, aktifliğe katılan konuklara özel olarak ek %5 indirim sunulduğunu duyurdu ve Accor’un iş ortaklarını ödüllendirme konusundaki bağlılığını bir sefer daha gösterdi.
Accor Türkiye Premium, Orta Ölçekli & İktisat Markaları Operasyon Lider Yardımcısı Sinan Köseoğlu ise Türkiye’nin turizm dalındaki büyük potansiyele vurgu yaparak şunları söyledi: “Accor, 45’ten fazla markadan oluşan geniş portföyüyle sırf dala yeni standartlar getirmekle kalmıyor, birebir vakitte konuk tecrübesini yine tanımlıyor. 2025 yılına baktığımızda, Türkiye’deki varlığımızı daha da genişletmeye, yenilikler sunmaya ve turizm kesiminde sürdürülebilir büyümeyi sağlamaya devam edeceğiz. Bunu da güçlü iş ortaklarımızın dayanağıyla gerçekleştireceğiz.” Köseoğlu, Accor’un Türkiye pazarındaki uzun vadeli taahhüdünü vurgulayarak şu sözleri ekledi: “Türkiye’de halihazırda 80 otelimiz faaliyette ve 12 yeni proje geliştirme etabında. Otellerimizin %80’inden fazlası tek kullanımlık plastikleri büsbütün ortadan kaldırdı. Karbon salınımını azaltma projelerimiz ve besin israfını takip eden programlarımız faal olarak yürütülüyor. Ayrıyeten, otellerimizin %85’i ekolojik sertifikalarını aldı ya da alma sürecinde. Bu da Accor’un sürdürülebilir turizmde önder bir pozisyonda olduğunu açıkça gösteriyor.”
Accor, Türkiye’deki varlığını genişletmeye devam ederken, konuk tecrübesini en üst düzeye çıkarmayı, güçlü iş birliklerini geliştirmeyi ve sürdürülebilir turizm uygulamalarını ilerletmeyi hedefliyor. Geleceğe net bir vizyonla bakan Accor, sorumlu büyüme, operasyonel mükemmeliyet ve dalda yeni ölçütler belirleme konusundaki kararlılığıyla Türkiye’nin gelişen konaklama bölümünde emniyetli bir başkan olmaya devam edecek.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı