Operasyon gruplarının müşterilerine daha âlâ ve süratli hizmet vermesi için her gün yeni bir adım atan Vodafone Business, proaktif inovasyonu olan üretken yapay zekâ dayanaklı bilgi bankası üzerinde çalışan TechBot’u hayata geçirdi. TechBot’la Vodafone Business dayanak takımları en şimdiki bilgiye tek bir platform üzerinden anında ulaşırken, müşterilerden gelen sorun bildirimlerinde çözümleme suratını da yüzde 30 oranında artırmış olacak.
Şirketlerin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone Business, müşterilerine daha fazla dayanak olabilme ve onlara en kaliteli hizmeti verebilmek ismine yatırım ve inovasyonlarına kaldığı yerden devam ediyor. Bu paralelde müşterilerine çok daha süratli cevaplar vermek için üretken yapay zekâdan faydalanan Vodafone Business’ın satış ve dayanak takımları, yenilikçi teknoloji metodolojisi olan ve bilgi bankası üzerinde çalışan TechBot’u devreye aldı. Son 1,5 yılda binin üzerinde doküman ve senaryonun yüklendiği bilgi platformu olan TechBot sayesinde, servisleriyle ilgili soruların en aktüel cevaplarına saniyeler içerisinde erişebilecek olan dayanak grupları, son teknolojinin kullanıldığı üretken yapay zekâ takviyeli inovasyonu TechBot yardımıyla kendilerine iletilen problemlere çok daha süratli bir biçimde cevap verebilecek.
Dev bilgi bankası tek bir platformda toplanıyor
Türkiye iktisadına ağır bir biçimde hizmet eden işletmelere son teknoloji tahlilleri sunarak onların dijitalleşme seyahatindeki en kıymetli iş ortağı olma vizyonuyla hareket eden Vodafone Business, şirketleri olduğu kadar kendi altyapısını da geliştirmeye devam ediyor. Müşteri tecrübesinde Vodafone Business ayrıcalıklarını iş ortaklarına sunan şirket, üretken yapay zekâ dayanaklı TechBot sayesinde ise kendi dayanak gruplarının sorun bildirimlerine karşı proaktif bir biçimde çözümleme getirerek, anında müdahale edebilmesine imkan sağlayacak. Bu doğrultuda müşterilerine rastgele operasyonel bir kesinti yaşatmadan sürdürülebilir bir tecrübe sunmayı sağlayan Vodafone Business dayanak grupları, gelen meseleleri TechBot’a yöneltecek ve saniyeler içinde cevap alabilecek. Yaşanabilecek muhtemel bir sorun meydana geldiğinde TechBot yardımıyla takviye grubunun sıkıntılı olay çözümleme süreçlerinde yüzde 30’luk bir düzgünleşme görülecek.
En aktüel datalara anında ulaşılabilecek
Müşterilerinin sıkıntılarını tahlile kavuşturmayı hızlandıracak proaktif bir inovasyonu hayata geçiren Vodafone Business, bu sayede bilhassa bulut teknoloji ve IoT operasyonu sağlayan gruplarının verdiği hizmetin kalitesini artıracak ve çok daha hızlı bir halde hizmet verebilecek. Bu inovasyonuyla birlikte müşteriye dönüş suratını 2 ila 3 katına çıkaracak olan Vodafone Business takviye takımları ayrıyeten, bilgi dokümanlarında bir değişiklik olursa da en aktüel dokümanlara ulaşabilecek. Çok geniş bir veri ve kullanım formu kütüphanesi üstünden çalışan yapay zekâ robotuyla sıkıntılı durumları çok süratli bir formda çözümleyebilecek olan Vodafone Business takviye takımları, bu sayede en şimdiki bilgilere de anında ulaşılabilecek.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı